Клонування.doc
Основні
та другорядні навчальні предмети:
Хімія, біологія, фізика, екологія і геологія.
Вік
учнів, клас:
10 клас.
Стислий
опис проекту:
Даний
проект спрямований на аналіз біогенних елементів. Доводить, що всі клітини
мають єдине походження. Дефіцит навіть одного з цих елементів є небезпечним для
організму.
Проект здійснюють учні 10 класу згідно програми з хімії (Тема№… назва). Під час роботи над проектом учні мають розподілитися на
групи і обрати один з трьох напрямів діяльності – дослідницький, творчий,
пошуковий – для всебічного дослідження біогенних елементів в організмі людини
та їх вмістом. Проект спрямований на заохочення учнів до вивчення хімії,
біології,…
Питання
проекту:
План вивчення теми:
Вставляється
новий шаблон (його повинні видати)
План
впровадження:
Дається
шаблон, його треба заповнити.
Ці
два документи завантажити на Google-диск, дати доступ та посилання, додати до
проекту.
Навчальні цілі та очікувані результати:
1. Навчити учнів працювати в групі, створювати колективну
роботу.
2. Формувати інтерес та уміння дослідницької, творчої та
пошукової роботи.
3. Довести на основі чого відбувається єдність живої та
неживої природи.
4. Дослідити, чи існує єдність хімічного складу організмів.
5. Проаналізувати зміну забарвлення полум’я з присутністю
S-елементів зв’язку.
Діяльність
вчителя:
До початку проекту вчитель
розробляє план впровадження,анкету чи опитувач, інструкції
та рекомендації. Розробляє буклет про метод
проектів на тему для батьків.
Перше
завдання:
Вчитель показує вступну
презентацію та ставить перед учнями Ключове запитання. Це спонукає учнів до
обговорення та пропонування ідей що до відповідей на запитання. Учні працюють з
таблицями. Під час обговорення запитань необхідно сформувати групи, врахувати зацікавленість учнів тим, чи іншим аспектом майбутнього проекту.
Перед початком роботи вчитель:
- обов'язково знайомить дітей з
Законом про авторське право;
- пояснює як правильно оформити
список використаних джерел;
- навчає критично оцінювати сайти
та інші посиланні під час роботи в Інтернеті;
-
нагадує про безпечну поведінку в Інтернеті
-
знайомить з критеріями оцінювання майбутніх продуктів проекту (презентацій, буклету,сайтів)
Учні об’єднуються в малі групи
для розробки та впровадження проектів. Для роботи над експериментами вчитель
розробляє чіткі інструкції та проводить інструктаж з виконання правил Т/Б.
Наступні
заняття
Учні збираються в малих групах, обговорюють
свої попередні ідеї та які методи вони будуть використовувати під час дослідження
(методи знаходять у відповідній літературі або Інтернет ресурсах). Вчитель під
час роботи груп, прислухається до обговорень учнів, записує нотатки щодо роботи
малих груп, їх ідей та намічає шляхи для подальшого спрямування навчання кожної
групи учнів. Продуктом даного етапу роботи стане розроблення Інструкції для
виконання дослідження. Діти виконують дослідження,опрацьовують отримані
результати, роблять висновки. Під час виконання проекту учні опановують певні
методики проведення досліджень, спостережень, навчаються оформлювати
результати, узагальнювати дані, робити висновки. Готують презентацію, буклет,сайт.
Підсумкове
заняття
Продуктом стає мультимедійна
презентація, буклет або сайт.
Відбувається захист проекту та рефлексія діяльності учнів.
Діяльність учнів:
- Поділ на три групи, враховуючи взаємну повагу, інтерес до
запропонованої теми, особисті уподобання.
- Вибір напрямку діяльності: дослідницький, пошуковий,
творчий.
На першому
уроці вивчення теми учні переглядають учительську презентацію,заповнюють
таблицю, в якій наводять відомості про те, що вони розуміють, а також показують
свої попередні знання. Учні впродовж всього виконання проекту постійно працюють над вирішенням проблеми. До того, як учні почнуть
працювати над своїм напрямком роботи зі створення
презентацій, буклету, сайту. Вони розробляють план роботи групи для того,
щоб спрямувати своє навчання та дослідження. Впродовж роботи над проектом учні
також використовують форму оцінювання, яка допомагає їм добре виконати завдання
та спрямовує їх у виконанні завдань проектів. В процесі роботи учні отримують
диференційні завдання. На останньому занятті проводиться перевірка отриманих
знань. Після захисту проекту проходить саморефлексія учнів та вчителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар