середа, 23 квітня 2014 р.

Безпека харчування Хімія 11 клас (профіль стандарт)








КИСЛОТА. 9 КЛАС
Цілі: сформувати знання учнів про нітрогеновмісні сполуки; по­казати склад і будову на прикладі амінооцтової кислоти; ознайомити учнів з молекулярною та структурною формулами амінооцтової кисло­ти біфункціональною сполукою, що міаить аміно- та карбоксильну функціональні групи, її амфотерними властивостями; показати поши­рення амінокислот у природі, їх біологічну роль, застосування.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма уроку: урок-суд.  .
Форми роботи: рольова гра, фронтальна бесіда, робота з таб­лицями.
Обладнання: таблиці «Характеристика амінооцтової кис­лоти», «Загальна структурна формула амінокислот», «Аліфатичні амінокислоти».
Хід уроку
I.  ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Як ви вважаєте, що це за сполуки?
Ці органічні речовини, Немов в будиночку цеглини, Будують кожний організм, Приносять людям оптимізм.
Це амінокислоти, а їх властивості настільки цікаві, що викликали суперечку, яку ми спробу­ємо розв'язати.
НІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Суддя. Усім встати. Починається суд! Пане секретар, зачитайте причину, з приводу якої ми сьогодні зі­бралися.
Секретар. Пані Карбоксигрупа й пані Аміногрупа сперечаються з приводу класової приналежності панянки Амінооцтової кислоти.
Суддя. Шановна пані Амінооцтова кислота, прошу показати ваш паспорт та в усній формі підтвер­дити Ваші дані.
Амінооцтова кислота. Прошу!
Амінооцтова кислота дає таблицю [див схему /), яку секретар ви­вішує на дошці.
Структурна формула: NH, - СН, -СООН. Молекулярна маса; 75,07. Густина: 1,607 г/см3. Температура плавлення: 290"С.

Немає коментарів:

Дописати коментар